Australië 1 - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Marianne en Wim Kalthoff en Busink - WaarBenJij.nu Australië 1 - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Marianne en Wim Kalthoff en Busink - WaarBenJij.nu

Australië 1

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Marianne en Wim

31 December 2018 | Australië, Airlie Beach

Inmiddels vertoeven we al weer ruim een week in Australië. Dat was wel even een omslag. Zelf (links) rijden en zelf alles uitzoeken. Maar allemaal goed gegaan. Het was ook een omslag omdat we in de eerste resort werden ondergedompeld in Australische familie taferelen. En (gelukkig) warmer weer. Maar even temporiseren kon geen kwaad. Eerste mooie ervaring was ons tweede verblijf: Fraser Island in Fishermans Bay resort. Wie er is geweest begrijpt dat. Prachtig eiland, heerlijk resort, ruime kamers, goed eten en een erg leuke gevarieerde trip over het eiland. In een 4 wheel drive bus over hobbelige zandpaden maar ook over het strand. Bijzonder! Hierna via Rockhampton (weinig boeiende stad die bekend staat om zijn steaks) door naar Airlie beach. Daar zitten we nog tot 1 januari (morgen dus). Hier is een zeiltocht rondom de Whitsunday eilanden een must. Erg populair en daarom kunnen we dat pas morgen doen. Betekent om 6 uur op op nieuwjaarsdag. Maar het schijnt het allemaal waard er zijn. Oud en nieuw is hier - naar men zegt - toch niet zo spectaculair. Hier een paar mooi wandelingen gemaakt in een nationaal park. Best wel pittig omdat de temperaturen (èn luchtvochtigheid) gedurende onze reis hier alleen maar verder zijn toegenomen. Ook geregeld nog wel een bui, maar dat voelt hier meer als een gratis verkoelende douche.
We wensen jullie allemaal alvast een leuke en veilige jaarwisseling en een mooi en gezond 2019!

• 31 December 2018 - 06:52

Liesbeth:

Hoi, blijft een mooie weerslag van jullie trip. Tjonge, wat een indrukken en sportieve activiteiten. Uiteraard jullie eveneens strakjes een knusse jaarwisseling en een prachtige voortzetting in 2019.
    Groetjes van nu nog 2018, 10.38 uur in Nijmegen. Liesbeth.

• 31 December 2018 - 07:12

Madelon:

Ooh jaloers! Zo te lezen zien jullie prachtige dingen!! Veel plezier nog!!