Vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marianne en Wim Kalthoff en Busink - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marianne en Wim Kalthoff en Busink - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Marianne en Wim

Blijf op de hoogte en volg Marianne en Wim

28 November 2011 | Nederland, Schiphol

We staan op het punt om 4 weken het zuid west deel van Afrika te bezoeken. De verwachtingen zijn hoog gespannen. Over ruim 1 uur vliegen we naar Heatrow, Johannesburg en daarna naar Victoria falls.
We komen om 13.90 uur aan en zullen daar de reisgenoten en reisleider ontmoeten. We zijn benieuwd.

• 28 November 2011 - 15:54

Annette:

Goede reis en geniet van jullie vakantie

• 28 November 2011 - 16:20

Ingrid:

Mar en Wim,

Geniet van een ongetwijfeld prachtige reis!
    We houden contact!
    Ing en Jan

• 28 November 2011 - 16:57

Lon:

Veel plezier en geniet! Tot over een paar weken in Joburg :)

• 28 November 2011 - 17:09

Hans:

Hé hallo! Goeie reis! Jammer niet meer te hebben getennist nog in 2011. 2012 nieuwe kansen!!

• 28 November 2011 - 17:26

Yve:

Een goede tijd in het land van Generaal de Wet, generaal wie?? Dat is die man langs wiens beeld hier in Otterlo ik zo vaak fiets. En ik lees jullie verhalen! Veel plezier

• 28 November 2011 - 18:07

Peter En Anneloes:

Veel plezier!
    We kijken uit naar jullie verhalen!

• 01 December 2011 - 08:56

Marielle:

Heey daar in Zimbabwe! Heb je sms ontvangen Wim. Mooie watervallen daar? Had gisteren een etentje in "Vaderland" op de waalkade en dat was mmmmmmmmmmmm Groet marielle.

• 01 December 2011 - 13:48

Wim En Mar:

hallo,
    we komen niet in het inlogscherm dus daarom maar even op deze manier. De vluchen waren goed (op de lange vlucht hadden we samen 7 stoelen tot onze beschikking). we zitten inmiddels al weer in botswana. (komend uit Zimbabwe). gisteren de victoria watervallen gezien. Erg indrukwekkend. morgen gaan we in de ochtend een gamedrive (met truck door de jungle op zoek naar grote beesten) doen en in de middag een boottocht. Het is hier erg heet, volgens ons zeker 40 graden. Ook al regen gehad. Groep is 10 mens groot met van alles en nog wat behalve nederlanders. Lijken allemaal wel ok. Het is wel een echte kampeerreis: zelf je tent opzetten en afbreken en helpen met het eten klaarmaken, afwassen... Hadden niet helemaal zo begrepen. Het is wel wennen al die zwarte mensen om je heen. Is voor mij (wim) echt nieuw. Het gaat hier allemaal erg relaxed. Er zijn hier ook weinig internetmogelijkheden (laat staan wifi) en deze eerste is gelijk al erg taag. De volgende mogelijkheid zal ook weer een tijdje duren. Maar dat hoort natuurlijk ook bij zo'n reis. Hopelijk kunnen we de volgende keer wel gewoon inloggen en dan het bericht versturen (nu krijgen jullie geloven wij geen automatische melding). Het is niet anders

• 05 December 2011 - 09:05

Hans:

Goeie reis verder!
    Hier is inmiddels een knie 'gerepareerd', dus...