ons eerste bericht - Reisverslag uit Pisco, Peru van Marianne en Wim Kalthoff en Busink - WaarBenJij.nu ons eerste bericht - Reisverslag uit Pisco, Peru van Marianne en Wim Kalthoff en Busink - WaarBenJij.nu

ons eerste bericht

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Marianne en Wim

12 November 2005 | Peru, Pisco

Hallo allemaal,

hier dan ons eerste bericht vanuit Peru.
Onze reis hierheen is precies volgens plan verlopen: treinverbinding OK, vlucht op tijd vertrokken en, jawel, zelfs geupgraded naar de business class (ivm overboeking was er geen plaats meer in de tourist class). Erg leuk om dat eens mee te maken. Tussenstop op Bonaire gehad. Daar was het 33 graden. Nu dan in Peru. geland in Lima, is een erg grote en ook vieze stad, vandaar de volgende ochtend gelijk door naar onze volgende bestemming: Pisco. Dit is een plaatsje midden in de woestijn aan de kust. er valt hier geloof ik maar 10 mm regen per jaar. Erg troosteloos ziet dat er uit. Maar ook wel erg bijzonder.
We gaan nu het stadje verkennen een dagboekje kopen en lekker vroeg naar bed. We hebben nog een slaapachterstand!

tot de volgende keer! Marianne en Wim

• 13 November 2005 - 00:26

Riet:

hallo jullie bericht gelezen.ken jullie niet maar vind het mooi om jullie te volgen.wat doen jullie daar vakantie of werken.groetjes riet

• 13 November 2005 - 11:07

Liesbeth Van Der Brugge:

zondag 12.00 uur
    Even snel, moet gaan werken...
    Bedankt weer voor leuke opzet! Stel voor dat jullie minstens 3x per jaar een trip ondernemen om de ' Nijmeegse etc. scene van reisberichten te voorzien enne misschien een keer uitgeven?
    Details over Nijmegen etc. volgen!
    Groetjes,
    Liesbeth.

• 13 November 2005 - 12:55

Marielle Busink:

Hoi Wim en Mar,
    Jullie bericht gelezen.Hier alles oke.
    vanmiddag met avanticlub tennissen en BBQ-en.
    hoe is t eten in Peru vraagt Mick. Groetjuuhhs MMJ

• 13 November 2005 - 19:27

Marjolein Van Uum:

Ha jongelui.
    Steeds weer verrassend he.
    Wat leuk om zo uit Peru te mailen.
    Fijne vakantie in ieder geval. Ik zit nu een beetje uitgepoept op de bank. De laatste week klussen, valt wel tegen hoor. Vrijdag komt de boedel uit de opslag dus dan hebben Paul en ik weer een eigen plek. We zijn nu al bijna 2 maanden aan het logeren.
    Geniet er van en tot hoors, mails
    Veel plezier en liefs,
    Mar