bericht 5 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marianne en Wim Kalthoff en Busink - WaarBenJij.nu bericht 5 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marianne en Wim Kalthoff en Busink - WaarBenJij.nu

bericht 5

Door: Marianne en Wim

Blijf op de hoogte en volg Marianne en Wim

29 November 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Beste allen,

ons laatste bericht is al weer even geleden vandaar maar weer eens een nieuw bericht.
Omdat we vonden dat de tijd die nog resteerde om Oostelijk Maleisie te doen te kort was hebben we maar besloten om helemaal niet te gaan. We willen hier nog apart een keer voor terug. Als Jacq en Geer hier dan nog zijn kunnen dat weer combineren, anders niet. We hebben de afgelopen dagen hierdoor erg relaxed doorgebracht: beetje shoppen, beetje golfen, beetje poedelen aan/in het zwembad (een heus 50 meter bad!!) en de highlights van Kuala Lumpur bekeken. Morgen gaan we ons laatste tripje doen: 4 dagen naar Taman Negara. Dit is het oudste natuurreservaat in (West) Maleisie. We hebben daar een leuk chalet geboekt van waaruit we mooie wandelingen (waaronder die over een speciaal aangelegd "pad" boven in de boomtoppen) willen gaan maken. Volgende week woensdag komen we dan weer terug. We zijn dan nog 2 dagen bij J+G en daarna gaan we toch echt weer terug naar Nederland.

• 29 November 2008 - 08:31

Annelie:

Wat zullen jullie genieten! Zeker ook van wat rustiger dagen daar, die vast en zeker ook heel goed zullen doen!
    Nog enkele fijne, mooie dagen en goede terugreis gewenst!

• 30 November 2008 - 10:25

Marielle:

Hoi,
    Vandaag mijn keuken naar de DAR gebracht. Geniet nog van jullie laatste week en daarna n goede terugvlucht.

• 30 November 2008 - 12:29

Liesbeth:

Hoi,

Geniet nog even van een ontspannen periode. Enne...vast een goede terugreis! Tot op een van de nummers 21!
    Groetjes,

Liesbeth.

• 01 December 2008 - 07:11

Riet:

FF bijgelezen. Lijkt mij een prachtige reis (geweest); zeker nu je weer 'alles' kunt zien.
    Goede reis.
    Bel volgende week wel een keer.