bericht 2 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marianne en Wim Kalthoff en Busink - WaarBenJij.nu bericht 2 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marianne en Wim Kalthoff en Busink - WaarBenJij.nu

bericht 2

Door: Marianne en Wim

Blijf op de hoogte en volg Marianne en Wim

13 November 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

De controle van Mar de dag na de ingreep is goed verlopen, over een week weer terug komen. Na deze controle naar een shopping mall gelopen en daar een tijdje rondgekeken. Niks gekocht. Toen we buiten kwamen werden we met de eerste tropische regenbui geconfronteerd. Terug naar Jacq en Geer. De volgende dag heeft Jacq ons meegenomen naar het centrum van KL. Daar de twin towers gezien en de televisietoren beklommen (met hele snelle lift waar je het van in je oren kreeg). Ook daar weer een hele luxe shopping mall bezocht en onze voeten laten beknabbelen door speciale visjes die dat leuk vinden (en wij ook). Thuis bij J&G ons voorbereid op onze trip naar Malakka.
We hadden de dag ervoor een taxichauffeur geregeld en die heeft ons de hele dag vergezeld.Leuk historisch plaatsje waar de Nederlanders ook een hele tijd vertoefd hebben. De dag erna zou dezelfde taxichauffeur ons om 6 uur naar het vliegveld brengen, maar helaas, de tocht de dag ervoor was te veel geweest voor zijn auto. Uiteindelijk heeft Geer ons weggebracht en al vrij snel overgezet in een langs de kant staande lege taxi. Uiteindelijk is alles goedgekomen. We vertrokken naar Langkawi waar we tot morgen zijn. We hebben het hier lekker rustig aan gedaan. huisje aan strand, lekker weer etc etc. Morgen gaan we met een boot naar een ander eiland hier in de buurt: Penang. Daar hebben we al een hotel gereserveerd in de meest bezienswaardige stad aldaar: Georgetown. Ook hier veel historie te zien en een leuk Chinatown (naar men zegt). Hier blijven we 2 nachten. Daarna gaan we weer terug naar KL voor de volgende oog-controle die we dan combineren met gezellig bij J&G te zijn. Nu gaan we ermee stoppen. Iedereen de groeten en tot mails/ziens

Mar en Wim

• 14 November 2008 - 10:51

Liesbeth:

Hoi,
    Blijf genieten.
    Hopelijk volgende controle oogarts okay!
    Lijkt me allemaal geweldig daar. Hier een minister opgestapt (Vogelaar) en natuurlijk vel gebabbel de de PvdA=top.
    Wellicht komend weekend weer eens even tennissen en naar de 7-h kijken,
    Verder, tot de volgende keer.
    Groetjes,

Liesbeth.

• 15 November 2008 - 16:16

Marielle:

hoi, ben nog volop met keukenoffertes bezig, en morgen de 7 hills lopen....
    Lekker weekend nu en vnvond met Marc naar "drums united" in schburg. M is nu echt jarig, vandaar.

• 16 November 2008 - 21:06

Emile:

Leuk dat je dit adres laatst doorgaf. Wist niet van jullie site maar ook niets van dat laseren. Goed zeg als dat goed afloopt en daar lijkt alles op. Ziet er allemaal goed uit zeg. Puike foto van Wim. Zijn die beestjes ook ai-baar?
    Veel liefs en goede reis verder, Emile