bericht 3 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marianne en Wim Kalthoff en Busink - WaarBenJij.nu bericht 3 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marianne en Wim Kalthoff en Busink - WaarBenJij.nu

bericht 3

Door: Marianne en Wim

Blijf op de hoogte en volg Marianne en Wim

17 November 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal,

weer een bericht vanuit Maleisie,

We zijn inmiddels weer terug in KL. Na de 2 (relax)dagen in Langkawi zijn we met een boot in 2.5 uur naar Penang gevaren. Aldaar met de taxi naar het reeds gereserveerde low-budget hotel gegaan. Het was eigenlijk een no-budget hotel: 8 euro voor een kamer per nacht. Het was een sfeervol maar wel sjebbie hotel met zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. De elke avond/nacht optredende band speelde ongeveer naast onze kamer. Daar hadden we dubbel last van: 1 vanwege de herrie en 2 vanwege de hogere prijzen van de consumpties tijdens deze optredens. Het was ook nog eens erg vals!! De volgende dag hebben we de hele oude stad ontdekt. Ook hier Nederlandse invloeden. Prachtige oude moskeeen, tempels en overige gebouwen. In een sjiek hotel nog een biertje gedronken. Best veel hippie achtige mafketels liepen er rond, maar dat zal wel met het prijsnivo te maken hebben. Je kunt hier echt voor een schijntje leven. De laatste dag een chinese markt bezocht en daarna terug met het vliegtuig naar KL. Daar zijn we nu dus weer. Vandaag hebben Mar en haar zus gegolfd met een verplichte caddy en golfkar, ik heb die tijd "gedood" aan het zwembad. Vanochtend ook het vervolg van onze reis geboekt: van 19 tm 23 nov naar Cambodja (naar Angkor Wat, de killing fields en Pnomh Phen). Morgen nog een dagje hier in KL. Oogcontrole en nog wat andere dingetjes. Vanuit Cambodja melden we ons weer.

Doei,

Mar en Wim

• 17 November 2008 - 12:36

Miss Spierpijn:

Hoi Wim en Marianne,

Hoi, cambodja lijkt me geweldig! Ankor watt helemaal.
    Tot later, miss spierpijn 1uur 29 minuten.......

• 19 November 2008 - 06:48

Broer:

Ik hen jullie site weer gevonden, ik denk dat m'n oude Planet e-mail adres nog in jullie distributiebestand staat, is nu dus ......@telfort.nl

Groetjes,

• 20 November 2008 - 21:23

Spierpijn Weer Klaar:

Eej camodja, 1e kerstdag tante koosje komt goed. spierpijn is klaar. keuken niet,