bericht 6 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marianne en Wim Kalthoff en Busink - WaarBenJij.nu bericht 6 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marianne en Wim Kalthoff en Busink - WaarBenJij.nu

bericht 6

Door: Marianne en Wim

Blijf op de hoogte en volg Marianne en Wim

05 December 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

We zijn weer terug uit de jungle. Ons tripje naar Taman Negara was hartstikke leuk. We zijn er 3 nachten en 4 dagen geweest in een prachtig resort. Ons verblijf was in een eigen chalet met uitzicht op de jungle. Toen we aankwamen werden we al meteen bestormd door de apen, die op het dak zaten en op de veranda. We hebben daar 2 zeer pittige jungle walks gedaan. Het was stijgen en dalen over glibberige paden en tussen de enorme wortels van de gigantisch grote bomen.Het mooist en spannendst was de Canopy Walkway. Een loopbrug op de toppen van de bomen. Heel spannend,Een wiebelende hangbrug tussen touwen en op 40 meter hoogte. We kwamen allebei terug met enorme bloedplakkaten op de benen van de bloedzuigers die zelfs door de sokken heen zogen. Het was ook flink zweten met die temperatuur/luchtvochtigheid. Maar wel de moeite waard. Vandaag de vertrekdag. Vanmiddag nog golfen en zwemmen en dan vanavond de koffers pakken. Om half 12 plaatselijke tijd vertrekken we en komen dan half 6 morgenochtend in Nederland aan. Dan hopen we jullie allemaal gauw weer te zien. We hebben in ieder geval een erg leuke relaxte vakantie gehad.