bericht 3 - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van Marianne en Wim Kalthoff en Busink - WaarBenJij.nu bericht 3 - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van Marianne en Wim Kalthoff en Busink - WaarBenJij.nu

bericht 3

Door: Marianne en Wim

Blijf op de hoogte en volg Marianne en Wim

21 November 2006 | Argentinië, El Calafate

even een kort bericht, want veel tijd hebben we niet. Na de bustocht naar de gletsjers de dag erna met een luxe catamaran naar 3 andere gletsjers. Die waren ook erg mooi en imposant. Ook de grootste hier in de buurt zat erbij. De dag erna zijn we met de bus vertrokken naar El Catlen. Hier hebben we gisteren en vandaag mooie, pittige wandelingen gemaakt. Zijn we net van terug. Mooie omgeving en mooi weer. Soms wel erg veel wind. We zijn vandaag vlakbij de Fits Roy geweest, de hoogste en meest imposante berg hier in de buurt. Er zijn meer bergbeklimmers die de top wilden bereiken (hebben wij NIET gedaan hoor) dood dan levend van deze berg gekomen. Kunnen wij ons wel voorstellen, want hij is een beetje van het type Matterhorn. Straks weer terug met de bus naar Calafate waar we rond 12 uur vanavond hopen aan te komen om daar vervolgens naar een park in Chili te vertrekken. Daar zijn we onbereikbaar gedurende 3 dagen, dan weten jullie dat. Mijn mobiel nummer is hier ook niet te bereiken, want ze werken hier met een systeem dat mijn mobiel niet aankan. In geval van nood dus die van Mar gebruiken.
We moeten nu stoppen, volgende keer hopelijk uitgebreidere berichten

• 22 November 2006 - 13:32

Riet:

Ook korte berichten zijn leuk.
    Is 3 dagen onbereikbaar verantwoord? Zeker, want in 1979 ben ik in Afrika 5 weken onbereikbaar geweest, dus waar hebben wij het helemaal over?
    Ik ben er van overtuigd, dat je gevonden wordt als het echt nodig is.
    Leve de mobiels!

• 22 November 2006 - 21:32

Marielle:

hallloooo broertie en Marianne, hebben ze lekkere Chileense wijntjes daar? Hier in Nederland hele grote winst voor de SP. Jeroen prachtrapport en Buus geniet enorm op de Antillen. Groetjezzzzzzz

• 23 November 2006 - 10:01

Dick Bos:

Hé Kallie,

Wat maak je me nou! Zomaar naar Argentinië zonder eerst met mij te overleggen? Veel plezier. Ik zie dat je aan het eind naar Foz gaat, als je beperkt de tijd hebt, kun je het best de Argentijnse kant bezoeken. Daar zijn de meest indrukwekkende uitzichten.

Groeten,

Dick