aankomst en laseren - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marianne en Wim Kalthoff en Busink - WaarBenJij.nu aankomst en laseren - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marianne en Wim Kalthoff en Busink - WaarBenJij.nu

aankomst en laseren

Door: Marianne en Wim

Blijf op de hoogte en volg Marianne en Wim

09 November 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemal, ons eerste bericht uit Maleisie. We zitten hier inmiddels al 2 dagen. Heerlijk hier in het huis van Jacq en Geer. Het begint al aardig te wennen, de temperatuur, de omgeving, het huis. Voor wie er nog niet geweest is, de stad KL is een mengelmoes van Maleisiers en Chinesen. Veel gesluierden, en veel hele kleine tengere mensjes. Na de aankomst was het gezellig bijkletsen en toch bijtijds naar bed, vanwege de grote dag! Het hoogtepunt van de volgende dag was toch wel het laseren. Ik zag er heel erg tegenop, maar ik was ook wel vastbesloten het te laten doen. Gisteren is het dus gebeurd. Van de operatie zelf voelde ik niet veel.De details over flapjes die gesneden moeten worden enz, zal ik maar niet geven. Klinkt enger dan het is trouwens. Na de operatie was het nog een paar uurtjes wat pijnlijk, een beetje een schrijdende pijn, maar goed te hebben.Gedurende de avond werd het zicht steeds beter en het is echt ongelooflijk, maar vanmorgen werd ik wakker en de wereld was ineens zo helder!
De controle was ook goed, dus het kan niet meer fout gaan. Het is echt geweldig!
Vandaag hebben we de eerste shopping mall bezocht. Gigantisch, een gekrioel van mensen. Honderden winkels. Morgen gaan we naar City Centre kijken naar die twin towers enz. Daar vertellen we wel de volgende keer over.
Zometeen sluiten we de dag met een BBQ onder regie van Geer, met uiteraard de super satetjes van Jacq!
liefs allemaal en tot een volgend bericht. Marianne.

• 09 November 2008 - 10:35

Bert:

Hoi Marianne en WIm,

geweldig dat het laseren goed gelukt is!
    Veel plezier daar en vergeet niet naar Sepilok oerang oetang centre te gaan!

tot snel daarna, Bert

• 09 November 2008 - 10:37

Riet:

Ik wil even laten weten dat er thuis en kaart bij jullie ligt. Denk aan vorig jaar september.Maandagmiddag definitief.

Reageer vast nog in de loop van de reis.

Goed herstel verder en veel plezier bij je zus en zwager.

• 09 November 2008 - 10:44

Mayan:

Dit klinkt fantastisch !!

• 09 November 2008 - 12:24

Liesbeth:

Hoi alletwee,

Tsjonge Marianne, wat een feest die ogen! Je begrijpt dat ik dat helemaal iets supers vind. Enne...dat het zonder complicaties is verlopen. Vanmiddag een optreden van o.a. Els van S. + Christel V. in Beek. Kon helaas niet mee met L. Ben aan het werk.
    Groetjes en geniet ze beiden.

Liesbeth.

• 09 November 2008 - 13:10

Marielle:

Eej Mar geweldig dat het oog laseren zo goed is gegaan.Zal straks op de Java de plantjes+post doen, daaaaaaaaag Marielle.