we zijn er - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Marianne en Wim Kalthoff en Busink - WaarBenJij.nu we zijn er - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Marianne en Wim Kalthoff en Busink - WaarBenJij.nu

we zijn er

Door: Marianne en Wim

Blijf op de hoogte en volg Marianne en Wim

20 November 2007 | Ecuador, Quito

Na een prima reis van 15 uur zijn we in Quito aangekomen. Lekker zonnetje en aangename temperatuur.
Morgen gaan we de bush in en dan zijn we tot zondag niet meer bereikbaar (mobiel zijn we zowieso niet te bereiken). Dan hebben we heel wat te vertellen vermoedelijk.
Marielle sterkte met de spieren.
Kiki en Floor alvast gefeliciteerd met jullie verjaardag waar we helaas weer niet bij kunnen zijn.
Er zijn 3 annuleringen in de groep, dus nog maar met 17!
Tot later bericht.

• 21 November 2007 - 15:39

Floortje:

Dankjewel!
    veel plezier!
    ik hoop dat jullie het naar jullie zin gaan hebben..
    xx

• 21 November 2007 - 17:20

Riet:

Fijn te horen, dat de reis goed verlopen is. Nu het grote avontuur!

• 21 November 2007 - 17:45

Liesbeth Van Der Bru:

Hoi alletwee,

Dat klinkt allemaal goed. Hier verder nog geen nieuws Druppelsgewijs zeggen er nog enkele mensen het lidmaatschap op van Avanti'55 dus ook van hieruit een oproep voor nieuwe leden!!!
    Tot de volgende keer met enkele ALGEMENE wetenswaardigheden.
    Groetjes,
    Liesbeth.

• 23 November 2007 - 22:44

Marielle:

He wim en mar,
    Spierpijn is over, dit weekend weer lopen!
    Hebben jullie nog equatoriale enge beesten gescoord in de bush?
    Leuke groep?
    Marc is zo druk bezig jullie boompjes in de voortuin te bewaken dat zijn gezin,vriendin en baan eronder lijden..........1 tak van het rechter boompje lijkt het niet te gaan redden....brief naar boomchirurg is reeds verstuurd.

Doeg, gr Marielle.

• 25 November 2007 - 10:34

Jakkie:

Hoi Mar en Wim, Ben benieuwd naar jullie eerste verhalen uit de jungle, het zal er waarschijnlijk in elk geval net zo warm zijn als hier 35gr. Is het daar nu ook regenseizoen? Hebben jullie mooie beesten gezien of alleen maar (is ook prachtig) de jungle zelf. Hoe is de groep?? Hier alles oke, erg warm maar alles is beter dan de kou in Nederland, toch. Hier begint ook alles in kerstsfeer te komen eb vanmorgen werd ons al een merry christmas gewenst. Wat voorbarig, nietwaar, maar de shoppingcentra staan al vol met (kunst) kerstbomen en andere kerstspullen. Wat dat betreft merk je dat dit een grote stad is waar niet alleen moslims de dienst uitmaken. Geer is afgelopen woensdag gelaserd, op zich viel het erg mee, maar zijn verzien is nog niet zoals het moet zijn, maar geduld is niet zijn sterkste kant. Lezen, met zijn eveneens gelaserde oog gaat prima, dat andere zal nog wel bijtrekken. Dinsdag moet hij op controle, je hoort er wel van. Tot mails Jakkie