bericht 6 - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Marianne en Wim Kalthoff en Busink - WaarBenJij.nu bericht 6 - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Marianne en Wim Kalthoff en Busink - WaarBenJij.nu

bericht 6

Door: Marianne en Wim

Blijf op de hoogte en volg Marianne en Wim

11 December 2007 | Ecuador, Quito

Hallo allemaal,

toch nog ff een berichtje van ons. We zitten vandaag een dagje op het vaste (ei)land na 3 dagen dobberen op zee. Wel even lekker hoor, want soms is het wel afzien op die boot met wilde nachtelijke tochten op de woelige zee. We liggen ook nog naast de motor en die maakt echt flink wat herrie.
We hebben al heel wat bijzondere beesten gezien. Het eten op de boot valt erg mee en op het zonnedek is het doorgaans goed toeven. We vermaken ons prima. Vannacht gaan we weer naar het volgende eiland en we zijn dan ook voorlopig niet bereikbaar. We begrepen dat het in Nederland erg slecht weer is en hebben dan ook veel medelijden met jullie, maar binnenkort zitten we er zelf ook in!!
Vandaag bezochten we nog lonesome George, dit is de laatste schildpad van een bepaald ras op de wereld. Hij is heeeeeeeeeeeel zielig en we hebben hem vereeuwigd. Als jullie nog een leuk vrouwtje voor hem weten dan horen wij het graag. Je kunt hem zien bij de foto´s. Die beesten kunnen trouwens makkelijk 200 jaar oud worden. George is pas 90 dus die heeft nog aardig wat jaartjes voor de boeg. We gaan nu een lekkere bier drinken en groeten jullie.

• 12 December 2007 - 08:43

Liesbeth:

Hoi alletwee,

Lijkt me nog steeds allemaal geweldig. Die natuur en mooooi weer. Ben bijna net zo zielig als lonesome George. Ben totaal geveld door een enorme zware griep. Maar helaas, moest er aan toegeven.
    Geniet nog even dat al dat bijzondere moois! Goede terugreis en tot gewoon in Nijmegen,

Groetjes,

Liesbeth.

• 12 December 2007 - 15:06

Marielle:

Heeeeej Wim en Mar,
    Wat een funny face heeft lonesome George op de foto.
    Ook Jeroen en Mick zijn geveld door griep.
    Al kameleons gezien, die zijn zo bijzonder vind ik.
    Tot snel in Nederland,
    Groetjes Marielle.

• 14 December 2007 - 19:29

Monique Van Roode:

weten jullie mischien ook de website van mieke de veth ??