bericht 5 - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Marianne en Wim Kalthoff en Busink - WaarBenJij.nu bericht 5 - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Marianne en Wim Kalthoff en Busink - WaarBenJij.nu

bericht 5

Door: Marianne en Wim

Blijf op de hoogte en volg Marianne en Wim

07 December 2007 | Ecuador, Guayaquil

Hoi allemaal,
Vandaag aangekomen in de laatste plaats voor de Galapagos. We hebben 2 hele leuke dagen in Cuenca gehad. Wat cultuur gedaan, winkeltjes gezien en inkopen gedaan. We hebben ook een schitterende wandeling gemaakt in het Nationaal park El Cajas. Hoog, 4000 mter, dus het was wel weer naar adem happen! Maar bijzonder mooi.
Sinterklaas gevierd met de hele groep. Wel gelachen. Kadotjes (meestal onzin dingen) die door middel van dobbelen je eigendom werden, of die op die manier weer even zo vrolijk naar een ander ging. Tot slot had iemand nog een gedicht voor iedereen gemaakt. Het was een erg gezellig feest.
De tocht hier naar toe was een afdaling van 4000 meter! Naar zeeniveau. Het is hier ook veel warmer dan we tot nu toe meegemaakt hebben. > 30oC! Dus tropen.
Morgen gaan we dus naar de Galapagos. Voor 7 dagen. We zitten (en slapen) dan met 16 op een boot. We gaan er vanuit dat we daar niet kunnen mailen. Dus dit is voorlopig ons laatste bericht.
Nog een paar nieuwe fototjes en dat was het dan voorlopig.
Veel groeten Wim en Marianne

• 07 December 2007 - 07:05

Marielle:

Wim, Marianne, mooie foto`s en een gezellig verhaal. Hier in N.l. storm en regen. Het gaat maar door.
    Doeg, groetjes Zussssssssssssss

• 07 December 2007 - 12:45

Riet:

Mar en Wim
    Gezellig die verhalen vanuit Verwegistan en de mooie foto's natuurlijk.
    Leuk dat De Sint bij jullie is geweest. het type spel ken ik en dat levert trouwens ook veel plezier op.
    Een goed tocht verder en tot horens.

Gisterenavond hier naar een stuk geweest dat geschreven is door Wim T. Schippers.
    Te gek joh!
    Verhaallijn:
    Een prof zou een lezing geven, maar die
    kwam niet opdagen. De organisatie hadden een goede vervanger gevonden en zou worden ingeleid door een man (Kees Hulst).
    Na 15 minuten kwam de prof eindelijk aan het woord: "Wat doen wij ertoe" ethiek in het licht van de evolutie.
    Het verhaal klopte -in historisch erspectief- met Galileo Galilei, melkwegstelsel en de invloed van de katholieke kerk hierop.
    Tussendoor kregen ze (van medespelers) reacties uit de zaal, die vervolgens ook het podium op stapten: de moeder van de prof (Nelly Frijda); zijn ex, zijn vriendin en zijn dochter.

In 2008 zijn er nog een anatal voorstellingen. In Nijmegen?, dat weet ik niet.

Ik kan mij voorstellen, dat deze informatie niet echt boeit in de jungle.
    Nog veel genoegen!