de tango - Reisverslag uit Torres del Paine, Chili van Marianne en Wim Kalthoff en Busink - WaarBenJij.nu de tango - Reisverslag uit Torres del Paine, Chili van Marianne en Wim Kalthoff en Busink - WaarBenJij.nu

de tango

Door: Marianne en Wim

Blijf op de hoogte en volg Marianne en Wim

25 November 2006 | Chili, Torres del Paine

Terugkomend uit de wildernis, even een kort teken van leven. We komen net aan in een klein stadje Punta Arenas, heel erg in het zuiden van Chili. Morgen doen we uitgebreid verslag van de afgelopen, zeer inspannende en fantastische dagen. dan hebben we namelijk echt tijd. Het is toch echt wel vakantie hoor!
Even nog een aanvulling op de tango berichten. Natuurlijk had ik willen schrijven dat een Argentijn met vurige ogen, mij passievol over de dansvloer had rondgedraaid, maar helaas, het werd een Nederlandse Houten Klaas Jeroen (onze reisleider). Toch een heel andere beleving!
Overigens bedankt voor de reacties, vinden we erg leuk.
Gisteren hoorden we de uitslag van de verkiezingen. Zijn erg benieuwd naar het vervolg! Tot morgen

• 25 November 2006 - 22:10

Annelie:

Ik begrijp je teleurstelling, Mar. Dan liever de rimboe in met z'n allen; lijkt me veel uitdagender en boeiender!

• 25 November 2006 - 23:20

Marielle:

Broertie/Marianne,
    Ha ha,tango met Houten Klaas Jeroen! Nou Wim, met al je powerrr, passie,temparament,agressie, arrogantie, sporthart, grijp je dan niet in als je dat ziet?? Nou? Nou??En??
    Zussie